Total Pageviews

Saturday 21 April 2012

sorry guys saya dh lama x update blog nie
saya ader cerita baru yg saya nk kamu smua tahu......... jom kite baca

masa tauari ader sorang sedara nie..sedara tu kawan saya(sedara tu bukan sedara-mara tpi lelaki)\
waktu tu saya pernah couple ngan budak tu than tahun nie saya jumpa dier kat fb 
saya chatting larr ngan dier kan bila dh pertengahan waktu kami berborak tu dier tanya saya
  • "sya  nk kapel"lepas tu saya x sempat balas adew org ckp suruh tulis "ok"
jadi saya pun tulislah....saya tulis lagi"awk syg sya x"dier kate "syg klu x syg naper kita mintak kapel kt awk...."
yg sbenarnya saya x suka pun kt laki tu..tpi dier yg mintak....waktu first time kapel pun dier yg mintak bukan saya..........tpi sya trima larr kan x kan larr sya nk tolak takut dier kecewa karang.......bila dh lama ngan dier saya rase nk mintak putus tpi smpai skang saya x mintak...saya takut diew akn lebih kecewa......camna nk buat nie plzzz help me guys!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment