Total Pageviews

Friday 17 February 2012

korang nk tahu ari nie aku berasa sedih krana org yg aku harapkan dh lame x on9 kt fb aku slalu menunggu dier on9 aku rindu ngan kwn aku yg itu.. kwn aku tu mcm slalu beri hope klu aku ader citer ape2 ker... dier slalu dgr cite yg aku nk cite walaupun aku tahu cite aku membosankan. dier stia mendengar aku dh anggap dier camm........... entah lar x tau nk kata aper. skang dier tinggal kt asrama bukan kt sini lagi.. slama aku darjah 5 aku x pernah perasan kehadiran dier dlm hidupku ttpi dier slalu terjumpa aku slalu tgk aper aku buat klu ciku meeting. tpi aku x pernah perasan kehadiran dirinya sbenarnya dulu kitaorang kelas dkt2 jer tpi aku jer yg x pernah perasan dier prasan aku. waktu aku nyanyi pun dier ader nmpk aku dier kata sdap suara aku just baju jer simple sgt cikgu2 laen n mak cik pak cik yg dtg pun ckp camtu.. aku biarkan jer...

No comments:

Post a Comment